RM410K - 2STY UNTUK DI JUAL @ SEREMBAN Nusari Aman 1, Bandar Seri Sendayan, Seremban













RUMAH 2STY UNTUK DI JUAL @ SEREMBAN
Nusari Aman 1, Bandar Seri Sendayan, Seremban

Keterangan :

- Keluasan Tanah 20 x 70
- Freehold Bumi Lot
- Keluasan Bangunan 2,025 sq. ft.
- Mempunyai 4 Bilik & 3 Bilik Air
- 1 Bilik Stor

Keadaan dalaman rumah :

- Wardrobe ( dalam bilik )
- Kabinet Dapur / Table Top
- Grill di setiap pintu dan tingkap
- Lampu & kipas

Keadaan luar rumah:

- Bahagian hadapan " parking " boleh masuk 2 kereta.

- Bahagian belakang masih mempunyai kawasan boleh buat tambahan renovation untuk perbesarkan ruang dapur.

- Bahagian atas, balkoni di hadapan bilik utama juga mempunyai ruang yg luas.

******************************

Akses lebuhraya / kemudahan asas

- 15 min ke Tol Seremban ( PLUS )
- 30 min ke Nilai / KLIA
- 45 min ke Kuala Lumpur (PLUS)
- 20 min ke bandar seremban/ Komuter Seremban
- 30 min ke PORT DICKSON.
- 40 minutes to Putrajaya/Cyberjaya/Puchong/Bangi.
- 10 min ke Seremban 2 / Aeon Seremban 2
- 20 min Hospital Colombia / KPJ
- 10 min Sek Ren & Sek Men.

**************************************
Harga Jualan : RM410K
**************************************

*** Sila sediakan 3.18% earnest deposit
*** Baki 6.82% semasa / selepas tandatangani
SPA * boleh buat pengeluran KWSP

Untuk maklumat lanjut dan sesi lawatan sila hubungi/sms/whatapps

Muhammad Yasser
0126367911
Perunding Hartanah Berdaftar
IW Properties Putrajaya

gemanisu

I'm a registered Real Estate Negotiator in Real Estate. I provide professional property consultation for property investment, client who looking for their dreams house, and also property valuation. I help a lots of owner selling their property at the best price and helping buyer to make the right choice of property. I'm professional agent, committed and responsible. I'm the best person to appointed as your agent for sell or buying property. If you searching land for development please don't hesitate to call me at 0126367911 for more information - YASSER (REAL ESTATE NEGOTIATOR)

No comments:

Post a Comment